2018年1月10日 星期三

Troye Sivan - My My My!《我的天啊!》 中文歌詞



我每晚都傾倒在你懷裡,為你的一舉一動而活。
Shine on. Diamond
鑽石閃著耀眼的光
 
Don’t make me wait another day
別讓我苦等那天到來
Cause passion is passion,
因為我對你的迷戀就是種激情
 
You know it just as well as me
你懂這份激情就跟懂我一樣
 
Now let's stop running from love
此時此刻,別再逃避我們的愛情了
 
Running from love
一起正視這段戀情吧!
Let’s stop, my baby
別再迴避了,我的摯愛
Let’s stop running from us
別再逃避我們之間的愛了
 
Running from us
正視這段戀情吧
Let’s stop, my baby
別再逃避了,寶貝
Oh my my my!
!我的天啊!
I die every night with you
我每晚都傾倒在你懷裡
Oh my my my!
!我的天啊
Living for your every move
我為你的一舉一動而活
 

Spark up.
愛的火苗一觸即發
 
Buzz cut
撫著你的平板頭(註1)
I got my tongue between your teeth
我把舌頭伸入你的齒間
 
Go slow. No, no go fast
我們慢慢來,不要急
You like it just as much as me
你喜歡這樣的步調就跟喜歡我一樣
 
Now let's stop running from love
此時此刻,別再逃避我們的愛情了
 
Running from love 
一起正視這段戀情吧!
Let’s stop, my baby
別再迴避了,我的摯愛
Let’s stop running from us
別再逃避我們之間的愛了
 
Running from us
正視這段戀情吧
Let’s stop, my baby
別再逃避了,寶貝
Oh my my my!
!我的天啊!
I die every night with you
我每晚都傾倒在你懷裡
Oh my my my!
!我的天啊
Living for your every move
我為你的一舉一動而活
 
Should be the last night ever
這會是最後一個晚上
Should be the last night we’re apart
我們彼此分別的最後一晚
Got my name on this treasure
這個珍寶上刻有我的名字
On this treasure
在這個寶物上
Oh my my my!
喔我的天啊
I die every night with you
我每晚都傾倒在你懷中
 
Oh my my my!
喔我的天啊!
Living for your every move
我因你的一舉一動而活!

註1:這段我有點不確定,但是Buzzcut是平頭的意思


沒有留言:

張貼留言